Ahad, 19 September 2010

Nakal nyer..

semalam tghhari aku balik rumah mak mertua aku.ptg tu dalam kul 4.45pm Mikhael da mula tunjuk nakal..
nenek saudara die tengah cuci lantai depan rumah, Mikhael dengan pakai pampers jer trus bergolek dekat lantai depan tu..
main air..
berkepak2 macam berenang la konon..skali pandang macam katak pun ade..
hehehehe..nakal btl Mikhael sekarang..
aku angkat bising, marah, xboleh ditegah langsung..
bile die nampak abaa gerakkan lori, boleh babai lagi klau selalu nangis nk ikot..
tp sebab dapat main-rasanya main tu lebih penting, babai la abaa..
hahahaha..
lama gak lah die "berenang" kat lantai tu..
sampai 1 tahap aku geram..aku angkat jer Mikhael, meronta2 "sultan kecik" tu minta dilepaskan..
bile aku bawa masuk rumah die bising..xpuas main..
sabar jer la aku dengan kerenah Mikhael sekarang..
nakal btl..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan