Sabtu, 18 September 2010

Genting Highlands

percutian pertama utk Mikhael kat genting highlands. Kami pergi waktu raya k3 tempoh hari..
kami pergi ber6..aku,rizal,mikhael,nenek,acik nana(maksu mikhael),& nenek saudara rizal.kami naik kereta kabel utk sampai ke atas..
mula2 nak naik Mikhael mengigil maklum lah kereta kabel tu bukan berhenti sepenuhnya pun..dalam kereta kabel,mikhael enjoy sangat dengan pemandangan,aku pun buat2 berani sebenarnya aku gayat tempat tinggi tp aku xpandang bawah lah,tgk keatas jer..sampai kat atas, kami xmasuk outdoor or indoor games pun,jalan2 jer..
Mikhael kecik sangat nk bagi main lagipun kebanyakkan permainan, budak2 perlu melepasi ketinggian 90cm..sah2 lah mikhael xlepas lagi..hehehe..
mikhael banyak tdo,waktu kami makan kat mcd,mikhael dah nyenyak dalam troller die..kami banyak pusing2..sedikit kecewa sbb xdapat tgk mikhael main..snow house pun ramai giler orang.,
sampai aku bgtau rizal,kena tunggu sampai mikhael umur 3 tahun keatas baru boleh bawa semula..tp pe2 pun kami seronok gak bawa mikhael g genting..
waktu tu xlah sejuk sangat..
rizal pun jarang cuti jadi bile dapat cuti pe lagi enjoy lah..
hehehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan