Khamis, 28 Oktober 2010

Papi

Dah lama btl aku x update blog.
sebenarny abanyak sangat perkara yang berlaku sehingga terpaksa dilupakan seketika tentang blog..
hari ni aku dapat panggilan dari seseorg yg x disangka..
papi..
bapa tiri yang pernah membesarkan kami dari umur ku 5 tahun smp 11 thn..
dalam tempoh 6 tahun perkahwinan die dgn mak.aku rasa die lah bapa kami..
bapa kandung kami pun tak pernah ambik berat seperti mana papi lakukan pada kami..
aku btl2 hiba tatkala kami berbual dalam telefon, air mata aku jatuh deras, seperti mana air mata papi juga.
aku sangat2 berharap yang papi boleh hadir kembali dalam hidup kami..
papi anggap kami b3 adalah anak kandung nya.
kasih sayang tiada beza, marah tetap ada jika salah..
namun dia lah yg terbaik..
aku ingin sangat jmpkan Mikhael pada papi..
papi..
lelaki yang memberi kasih sayang & makan pada kami b3..
yg xprnh minta di balas jasanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan